
YouTube перестав враховувати перегляди з блокувальниками реклами
З середини серпня автори на YouTube помітили спад у кількості переглядів своїх відео, іноді навіть удвічі менше, як повідомляє 9to5Google. Офіційної причини від компанії ще немає, але за даними аналітиків і непрямих заяв компанії Google можливою причиною є використання блокувальників реклами. Деякі відеоблогери зауважили, що перегляди з різних пристроїв, наприклад телевізорів, смартфонів і планшетів, залишаються стабільними, тоді як з комп’ютерів вони скоротилися на половину. Google заявив, що глядачі, які використовують блокувальники реклами, можуть впливати на точність підрахунку переглядів, але доходи від реклами залишаються незмінними. YouTube також відкинув ідею про вплив нових інструментів перевірки віку на базі штучного інтелекту на цю ситуацію.