
Suzuki представила новий логотип уперше за понад 20 років
Японський автовиробник Suzuki представив оновлений фірмовий знак, який був змінений вперше з 2003 року. Знак “S” залишився, але отримав новий вигляд – тепер він має плоский дизайн з тонкими контурами і сріблястим кольором, схожим на матовий алюміній. Це рішення відповідає сучасним вимогам, оскільки новий логотип виглядає краще на екранах смартфонів і в цифровому середовищі, а також є більш екологічно чистим у виробництві. Президент компанії заявив, що новий дизайн символізує їхнє прагнення створювати цінність для клієнтів і готовність до викликів нової епохи. Оновлений знак буде спершу представлений на концепт-карах у 2025 році, а потім буде впроваджено в усі серійні моделі. Через незмінні пропорції емблему можна буде встановити навіть на старі автомобілі без оновлення дизайну.