
Месенджери змінили класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами - експерт
Останнім часом месенджери стали не лише додатковим, але й основним інструментом спілкування між брендами та клієнтами. Директор компанії Casino.ua Олександр Бабенко зауважує, що люди проводять все більше часу в чатах, де активно взаємодіюють із бізнесом. Платформи, такі як Telegram, WhatsApp і Viber, стали важливими для запуску продуктів, продажу та створення спільнот. Бренди використовують месенджери для показу турботи про клієнтів та надання більш персональної інформації. Чат-боти та ексклюзивний контент допомагають у формуванні спільнот навколо продуктів. За даними експертів, більшість клієнтів хочуть отримувати допомогу в реальному часі, що свідчить про перехід до нової культури взаємодії між компаніями та клієнтами через месенджери. В майбутньому ці інструменти можуть частково замінити e-mail-маркетинг та соціальні мережі в різних сегментах.