
Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні
Китайський автовиробник Deepal, який є дочірнім брендом компанії Changan, опинився в центрі скандалу через надсилання рекламних оголошень власникам своїх автомобілів через мультимедійну систему без їхньої згоди. Понад 480 тисяч користувачів отримали рекламу, яка пропонувала знижку на модель S09 у розмірі 10 тисяч юанів. Після цього соцмережі заповнилися критикою проти компанії, обвинувачуючи її в порушенні приватності та ігноруванні власників автомобілів. Deepal вибачився перед користувачами, пояснивши, що хотів повідомити про знижку, яку багато хто не знав. Генеральний директор компанії також особисто вибачився за цей інцидент та сподівається на розуміння власників автомобілів.