
У Польщі виявили зовнішнє фінансування виборчої кампанії
Національний науково-дослідний інститут з кібербезпеки Польщі (NASK) виявив політичну рекламу у Facebook, яка, ймовірно, була фінансована з-за кордону. Ці рекламні матеріали були спрямовані на польську аудиторію під час виборчої кампанії. Виявлено, що акаунти, які розміщували цю рекламу, витратили більше коштів за останні сім днів, ніж будь-який офіційний виборчий штаб. Не вказано, з якої країни могла надходити фінансова підтримка. У неділю в Польщі відбудеться перший тур президентських виборів, де змагатимуться кілька кандидатів. Польська влада попереджала про можливу загрозу російського шпигунства, саботажу та кібератак, особливо з урахуванням ролі Польщі як ключового партнера України.