
Укрзалізниця відновила понад 90% сервісів для пасажирів
Укрзалізниця повідомила, що вже відновила понад 90% пасажирських онлайн-сервісів після того, як їх системи стали об’єктом масштабної кібератаки. Зокрема, компанія відновила інтеграцію з додатком Армія+ для придбання квитків військовослужбовцями, а також відновила можливість верифікації через Дія для міжнародних рейсів. У подальшому планується відновлення порталу замовлення додаткових послуг і програми лояльності, а також робота над відображенням квитків у застосунку, які були втрачені під час кібератаки. Вантажні сервіси планують відновити протягом першої декади квітня. Наразі документи на перевезення вантажів оформлюються у паперовому вигляді. Нагадаю, що кібератака сталася 23 березня, після чого онлайн-продажі квитків були тимчасово недоступні, але 27 березня Укрзалізниця вдалося відновити цей сервіс.