
В УЗ працюють над відновленням онлайн-продажів квитків
Фахівці Укрзалізниці працюють над відновленням онлайн-продажу квитків після кібератаки. Наразі можна придбати проїзний документ на вокзалі за 15 хвилин або оформити у потязі. Голова правління Укрзалізниці Олександр Перцовський рекомендує планувати приїзд до каси для покупки квитка. Якщо подорож запланована на звтра чи пізніше, очікується відновлення роботи онлайн-сервісів. На вокзалах працюють спеціалісти, які керують чергою та надають пріоритетні місця у черзі військовослужбовцям, пасажирам з дітьми та людям з інвалідністю. Пасажири, які не встигають купити квиток у касі, можуть оформити його у потязі. Жоден поїзд не скасовано через кібератаку, але деякі електронні системи переведені в резервний режим. Пасажирам, яким відмовили у продажі квитка, рекомендується звертатися до начальника поїзда або на гарячу лінію. Пасажирам, які придбали квиток онлайн, не потрібно роздруковувати його, а провідники мають сісти пасажира по зображенню квитка.