
Рекламна кампанія GO WILD від бренду PUMA пропонує замість відвідування бару випробувати себе у бігових трасах. Вони показують, що біг – це не просто рух, але справжній драйв, ейфорія і відчуття польоту. Люди, які беруть участь у цій кампанії, відчувають настільки велику енергію під час бігу, що вони входять у стан абсолютного потоку, де втома зникає, а залишається лише чиста енергія. Біг допомагає їм піднятися над буденністю і відчути справжню силу свого тіла. Також у цій кампанії відзначається бігове взуття DEVIATE NITRO™ 3 з технологією NITROFOAM™, яке забезпечує легкість, амортизацію та потужне повернення енергії, ідеальне для різних типів бігу. Автори кампанії закликають до бігу, оскільки кожен вихід на пробіжку є можливістю перевершити себе, змінити себе і наповнити новими відчуттями, тому що біг завжди вартий зусиль.