
Компанія PepsiCo запустила пілотний проєкт по переходу на блакитне паливо, який є частиною стратегії pep+ (PepsiCo Positive) з упровадження сталих практик у своїй діяльності. В рамках цього проєкту вже успішно протестували вантажівки на CNG-паливі в Київському регіоні, які перевозять молочні продукти та дитяче харчування на відстань до 400 кілометрів. Наступним кроком стане запуск маршруту Київ-Миколаїв у березні цього року. Проєкт реалізовується у партнерстві з компанією Milk Service та ДП «УКРАВТОГАЗ». Перехід на CNG-паливо дозволяє зменшити викиди CO₂, забезпечує вищу технічну надійність та має екологічні та економічні переваги. Цей крок спрямований на зміни в українській логістиці та є частиною стратегії PepsiCo Positive, що спрямована на сталий розвиток та позитивні зміни для планети та людей.